Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ

Για τον καθένα μας, ο τρόπος που επιλέγουμε να ζήσουμε αποτελεί τον προσδιοριστικό παράγοντα της ταυτότητάς μας και καθορίζει την απαραίτητη πνευματική αρμονία που απαιτεί η σχέση νου και σώματος για να ισορροπεί η ψυχή.
Για μερικούς το γράψιμο αποτελεί το μόνο τρόπο συνομιλίας με ό,τι χαρακτηρίζει αυτήν ακριβώς την ισορροπία και το αναγάγουν σε τέχνη ζωής, στην οποία επιδίδονται με αφοσίωση και αμετανόητο πείσμα, απόλυτα ταυτισμένοι στο πάθος που τους εμπνέει.
Αν ισχύει πως η υψηλή επίδοση σε κάθε μορφή τέχνης προυποθέτει αβάσταχτη προσπάθεια και οδύνη κι αν είναι αλήθεια, ότι κάθε πάθος γίνεται τελικά το μεθύσι που ευφραίνει τη ζωή, τότε ο χρόνος που απαιτητικά αποσπά το γράψιμο,μπορεί να είναι πολύς, αποτελεί όμως τον προσωπικό οδηγό επιβίωσης και γι αυτό τον διεκδικεί.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση, το πάθος που αναβλύζει από την υπέρμετρη προσπάθεια που απαιτείται, όσο πιο έντονα βιώνεται, τόσο πιο πολύ αποδίδει τα οφέλη του. Δεν μπορεί να είναι ένα απαραίτητο χόμπι, αλλά καθημερινή δουλειά. Μόχθος. Στάση ζωής, το μέγεθος της οποίας προσμετράται από τη δυνατότητά μας να την μεταποιούμε σε αληθινή φιλοσοφία, ρυθμό ζωής.
Ο συγγραφέας αντιλαμβάνεται το γράψιμο ως ένα είδος εσωτερικού ρυθμού της ζωής που εξελίσσεται παράλληλα και αλληλένδετα με την πραγματική, σ' έναν άλλο, ιδιαίτερο, απόκρυφο κόσμο, τα όρια του οποίου διαρκώς μετατοπίζονται ή καλύτερα διευρύνονται κάθε φορά που ένας στόχος επιτυγχάνεται.
Η ελευθερία που αυτός ο ρυθμός υπαγορεύει ενυπάρχει ακριβώς σ' αυτόν τον κόσμο, τον μυστικά υπαρκτό και αδιόρατα θεατό σε όλους όσοι αμύητοι αγνοούν, ανυποψίαστοι για την ύπαρξή του, κοινό χαρακτηριστικό κάθε μορφής τέχνης. Μετουσιώνεται σε μουσική ήχων και εικόνων, μια ομορφιά που τη γεύεται προσωπικά ο καθένας ανάλογα με το πόσο έχει ασκηθεί σε αυτή.
Γιατί είναι αλήθεια πως κάθε μορφή τέχνης απαιτεί τη μέγιστη προσπάθεια, συχνά οδυνηρή προσήλωση, μια αφοσίωση τις περισσότερες φορές ακατανόητη για τους πολλούς και αναμφίβολα οδηγεί σε έναν κόσμο όπου έχει λόγο κι εξουσία η ελευθερία της προσωπικής αυτοδιάθεσης.
Και είναι εκεί που αρχίζει ξανά η ζωή, σ' αυτήν την άλλη διάσταση, την τόσο ιδιωτική, εκεί όπου η διαφάνεια και η ηρεμία κυριαρχούν κι ο καθένας επαναπροσδιορίζει τον εαυτό του ή απλώς τον βρίσκει. 
Με την ευκαιρία της έκθεσης βιβλίου που θα πραγματοποιηθεί αυτές τις μέρες στο Ζάππειο

Σχόλια

Ο χρήστης ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ είπε…
Κάνω ποδαρικό; Τι να σου ευχηθώ; Κατ΄αρχήν επιτυχία στο βιβλίο σου! Και έπειτα καλορίζικο το ιστολόγιο! Εύχομαι από καρδιάς να γίνει μεγάλο και τρανό και πόλος έλξης για όλους όσους αγαπάμε το βιβλίο και τη μαγική διεργασία της ανάγνωσης!
Καλορίζικο το ιστολόγιο!!
Περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε το βιβλίο σας στις προθήκες των βιβλιοπωλείων και στην έκθεση βιβλίου (βεβαίως βεβαίως)!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Υπέροχο κείμενο!
Με την έκδοση του βιβλίου ένα όνειρο πραγματοποιείται..! Καλή επιτυχία! Πότε βγαίνει αλήθεια? Θα το δούμε στην έκθεση βιβλίου? Περιμένω νέα του!
Φιλάκια!!
Ο χρήστης Μιχαήλ Άγγελος είπε…
καλο΄ρίζικο!
Περιμένουμε και το βιβλίο!
Ο χρήστης Πασχαλία Τραυλού είπε…
Δεν θα μπορούσα με τίποτα να απουσιάζω εγώ απ' τα καλωσορίσματα τόσο του ιστολογίου σου όσο και του βιβλίου μας (Ο πληθυντικος αριθμός της προσωπικής αντωνυμίας νομίζω είναι σαφής για λογους που γνωρίζουμε και οι δυο καλά). Εύχομαι η περιπέτεια της γραφης για σένα να αφήνει μόνο γλυκές αναμνήσεις. Το ταξιδι του Χριστόφορου ξεκινάει κι εύχομαι να γίνει διάσημος ως τα πέρατα της γης. Σ' αγαπώ πολύ

ΠΑΣΧΑΛΙΑ ΤΡΑΥΛΟΥ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Να ευχηυώ και εγώ έστ και λίγο καθυστερημένα καλορίζικο το ιστολόγιο και βέβαια καλοτάξιδο το βιβλίο σου.
Ο χρήστης Τέσυ Μπάιλα είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης Τέσυ Μπάιλα είπε…
Τατιάνα μου σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές τόσο για το ιστολόγιο όσο και για το βιβλίο, το οποίο σήμερα κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελληνική Πρωτοβουλία και κάνει την πρώτη του εμφάνιση στην έκθεση βιβλίου στο Ζάππειο.
φιλιά πολλά!
Ο χρήστης Τέσυ Μπάιλα είπε…
Ράνια μου συχνά η ζωή σε φέρνει κοντά σε κάποιους ανθρώπους κι αναπάντεχα όλα αλλάζουν! Τότε τα όνειρα πραγματοποιούνται κι όλα αλλάζουν μαγικά.
Σ ευχαριστώ για όλα!
Ο χρήστης Τέσυ Μπάιλα είπε…
Ακάμα μου σ ευχαριστώ για τις ευχές σου και για την τόση υποστήριξη! Θα τα πούμε από κοντά!

Μιχαήλ Άγγελε καλή επιτυχία σε ό,τι κάνεις και σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου
Ο χρήστης periklhs είπε…
xxxxxxxxxxxx
Ο χρήστης periklhs είπε…
Καλημέρα
τα κατάφερα επιτέλους να στείλω μνμ!
Αρχικά, καλή αρχή στην αγαπημένη μου φίλη στο blog της! Ήταν καιρός, γιατίδεν υπάρχουν ιστολόγια πολλά με χρήση της ελληνικής γλώσσας όμοια αυτής που η Τέσσυ χρεισιμοποιεί στο λόγο της.
Δεύτερον, γιατί η Τέσσυ έχει να δώσει και να πει πολλά.
Θα σας πω απλά, πως ο Α. Σαμαράκης, από χρόνια της είχε πει, πως ο λόγος είναι ο δρόμος της(κι ας μου θυμώσει που το μαρτυράω, γιατί είναι τόσο σεμνή σαν άνθρωπος -συγνώμη αγαπημένη φίλη, αλλά περίμενα καιρό αυτή τη στιγμή!).
Κι ύστερα, επιτέλους! Ο Χριστόφοροςστα χέρια των αναγνωστών! Η χαρά μου είναι τόση, σαν να είναι δικό μου! Μετά από ένα μακρύ δρόμο, έφτασε στη θέση του, που είναι τα χέρια των αναγνωστών!Για το βιβλίο δεν θα μιλήσω ακόμα, εξάλλου η κριτική μου είναι έτοιμη εδώ και μήνες, από τότε που μεγάλη εκδοτικοί οίκοι έλεγαν"ευχαριστούμε, αλλά, προσεχώς". Και , τι κρίμα, αυτοί έχασαν μια καθαρ'οαιμη λογοτέχνη!
Ο καιρός της μετάνοιας έφτασε, γιατί το βιβλίο θα μείνει!Δεν είναι λογοτεχνία, είναι χάραγμα διαμαντιού στην καρδιά τπυ αναγνώστη. Και είναι λίγο.
Για την Τέσσυ, τι να πω άλλο?
Μόνο ότι την αγαπάω τόσο, όσο κι αυτή εμένα. Είναι σπάνιος άνθρωπος, κι ευχαριστώ την Κα. Τραυλού(την άλλη αγαπημένη μας φίλη) που μας έφερε κοντά.
Θα επανέλθω, σίγουρα,κι αυτό γιατί είμαι συγκινημένος πολύ.
Θα ευχαριστήσω κι εγώ την Πασχαλία, για την φιλία της και την Μεγαλοσύνη της, και θα κλείσω ,λέγοντας τσην Τέσσυ πως, δεν ήμουν σαν παρουσία εκεί(σχόλιο για τ μνμ σου φίλη μου), αλλά είμαι πάντα κοντά σου.
Περικλής
Ο χρήστης Τέσυ Μπάιλα είπε…
Περικλή, καλέ μου φίλε, με συγκίνησες πολύ με τα λόγια σου! Σ' ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για τα τόσο όμορφα λόγια που έγραψες για μένα!
Περιμένω με ανυπομονησία να κρατήσω στα χέρια μου και το δικό σου έργο!
Αν και μαρτυριάρης σ΄αγαπώ πολύ και σ ευχαριστώ πολύ για όλα!!!
ελπίζω να μου δώσεις την ευκαιρία σ αυτό το ιστολόγιο να αναρτήσω ποιηματά σου!
φιλιά πολλά
καλά ταξίδια κι ήσυχες θάλασσες!
Ο χρήστης ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ είπε…
Eύχομαι κι εγώ καλοτάξιδο το βιβλίο σου και υπόσχομαι να το διαβάσω σύντομα.Ωραίο και το κείμενο της ανάρτησης.
Ο χρήστης Μαρία Πόντη είπε…
kyία Μπάιλα σας βρήκα κι εεγώ από τηνκ. Μαντά. βγα΄λατε βιβλίο δικ΄΄ο σας
Ο χρήστης Θάλεια Ψαρρά είπε…
Καλημέρα και απο μένα!!Καλορίζικο το ιστολόγιο σου και καλοτάξιδο το βιβλίο σου!! Σου εύχομαι απο καρδιάς κάθε επιτυχία! Να γίνουν όλα όπως τα έχεις ονειρευτεί και αν στην πορεία συναντήσεις εμπόδια, εύχομαι να λειτουργήσουν όλα επικοδομητικά, ωστε να σε κάνουν να κυνηγήσεις με ακόμη περισσότερο πάθος τους στόχους σου και να πλησιάσεις στο όνειρο σου!
Να είσαι καλά.
Φιλιά πολλά!
Ο χρήστης αθηνά χατζή/ athena hadji είπε…
Τέσυ μου,
καλή αρχή στο ιστολόγιό σου, καλό ταξίδι στο βιβλίο σου. Εύχομαι να είναι η αρχή σε μία δημιουργική συγγραφική πορεία. Είναι μεγάλη η χαρά της δικαίωσης, είναι απερίγραπτη η συγκίνηση του να κρατάς στα χέρια σου και να βλέπεις στα χέρια άλλων τυπωμένο πια το έργο σου, είναι αξίωμα η περηφάνεια για το πείσμα που επιμένει να μην υποχωρεί.
Καλώς ήρθες, ο κόσμος χρειάζεται φωνές σαν τη δικιά σου.
Ο χρήστης Γιώτα Φώτου είπε…
Να που σε βρήκα. Σου εύχομαι καλή επιτυχία στο βιβλιο σου και καλορίζικο το ιστολόγιο. Σήμερα κιόλας θα βγω να το ψάξω, αν και δεν έχω καμιά αμφιβολία για την ποιότητα του, αφού έχω δείγματα γραφής από σένα.
Ο χρήστης Τέσυ Μπάιλα είπε…
Αθηνά μου, γι άλλη μια φορά σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
η συγκίνηση πολύ μεγάλη όπως ακριβώς το γράφεις.
Περιμένω την κριτική σου!
Ο χρήστης Τέσυ Μπάιλα είπε…
κ. Καριζώνη, σας ευχαριστώ ολόθερμα για την επίσκεψή σας, καθώς και για τις ευχές σας.
ελπίζω σύντομα να έχουμε τα δικά σας σχόλια για το βιβλίο.
Ο χρήστης Τέσυ Μπάιλα είπε…
Θάλεια μου σ ευχαριστώ πολύ. δεν γνωριζόμαστε προσωπικά αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα για σένα.
ελπίζω να σου αρέσει το πορτρέτο
Ο χρήστης Τέσυ Μπάιλα είπε…
Γιώτα μου περιμένω με αγωνία τη γνώμη σου!
Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, καθώς και για την επικοινωνία μας.
καλή σχολική χρονιά!
Ο χρήστης Νατάσα Γκουτζικίδου είπε…
Τέσυ, καλή επιτυχία! Το βιβλίο σου είναι πραγματικά μοναδικό! Κάθε σελίδα του και μια μικρή αποκάλυψη!
Ο χρήστης Τέσυ Μπάιλα είπε…
Σ ευχαριστώ πολύ Νατάσα μου! διαβάζω τώρα το δικό σου!!!
Ο χρήστης Μαρία Αμπατζόγλου είπε…
Τέσυ συγχαρητήρια μέσα από την καρδιά μου! Το βιβλίο σου με μάγεψε και με συγκίνησε. Με ταξίδεψε στις ομίχλες και στις ελπίδες της ψυχής των ηρώων σου. Και οι περιγραφές της φύσης! Μύρισα σχεδόν τα κύματα και την δροσιά του πρωινού στο βουνό. Όσο για την λύτρωση, αναπάντητο το ερώτημα... υπάρχει λύτρωση για τους ανθρώπους τελικά ή όχι;
Ο χρήστης Roadartist είπε…
Εγώ σε βρήκα από το forum του Εαπ! Και είδα εδώ τόσο όμορφες παρουσίες..
Εύχομαι ολόψυχα να είναι καλοτάξιδο το βιβλίο σου, να συνεχίσεις να ακολουθείς τα όνειρα σου, και θα χαρώ ειλικρινά να τα λέμε! Υπέροχα τα λόγια σου προς την Πασχαλία Τραυλού, καλή συνέχεια!
Ο χρήστης Elli είπε…
Μαραθώνιες σιωπές λοιπόν!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τις νύχτες έπαιζε με τις σκιές από τον Δημήτρη Κώτσο

ΑΓΙΟΙ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΕΙΣ ΤΑΝ ΠΟΛΙΝ/ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΠΟΥΖΟΣ